Je kent ons waarschijnlijk van de vele cao’s die we afsluiten en de acties die we voeren. Maar we doen veel meer. We geven juridisch advies, beantwoorden vragen, helpen bij belastingaangiftes en geven loopbaanadvies. Op deze pagina lees je er alles over en vertellen leden hoe ze onze dienstverlening ervaren hebben.
Prachtige aantallen natuurlijk, maar nog trotser zijn we op het gemiddelde cijfer 8 dat onze leden deze dienstverlening geven. Lees de persoonlijke verhalen van Mica, Ad, Math, Lenie, Kees en Lars.
De FNV komt op voor je belangen op het gebied van werk en inkomen. Ook staan we voor jou als lid klaar als je:
We helpen je graag en kundig verder. Als het nodig is pakken we je zaak op en gaan ervoor deze naar tevredenheid op te lossen.
De adviezen en opmerkingen die onze leden geven gebruiken wij voor het verder verbeteren van onze dienstverlening. Zo tipten onze leden ons om bij het eerste contact direct te vragen naar hun verwachtingen over de dienstverlening. Dit schept duidelijkheid en maakt verdere afhandeling gemakkelijker. Een advies dat wij direct ter harte hebben genomen.
Je vraagt je misschien af hoe wij feedback van onze leden verzamelen. Hier gebruiken wij onze ledentevredenheids-onderzoeken voor. Iedere keer dat we een lid hebben gesproken of geholpen bij een individuele vraag, vragen we om feedback.
Regelmatig ontvangen we positieve feedback van tevreden leden. Dit geeft energie en we worden er oprecht blij van. Onderstaand een paar voorbeelden.
Deskundig - "Er is snel gereageerd op mijn mail en de instructies waren helder en goed op te volgen. Daarnaast is er snel en inhoudelijk gereageerd en is een juridisch medewerker ingeschakeld. Die is zeer deskundig geweest en heeft me goed ondersteund. Heel tevreden. Dank u wel."
Korte lijntjes - "Eén telefoontje en het werd in gang gezet. Korte lijn en weinig wachttijd, was heel fijn!"
Serieus - "Werd serieus genomen en binnen afgesproken tijd terug gebeld. Ook weken daarna werd er nog geïnformeerd hoe het ervoor stond."
Flexibiliteit - "Ik ben slechthorend, correspondentie via de mail. Snel reactie gekregen op de vragen die ik heb gesteld."
Verstand van zaken - "Ik heb de hulp van de FNV drie keer kort achter elkaar nodig gehad en werd elke keer direct geholpen door inlevende medewerkers met veel kennis van zaken."
Transparant - "Eenvoudig te bereiken website en dito vragen, en uiteraard in tweede instantie de kennis en kunde van de toegewezen juridisch medewerker. Ondanks een minder gewenste uitkomst uiterst tevreden, (er is nu duidelijkheid)! Thnkx."
Inlevingsvermogen - "Het luisterend oor, medeleven en ze gaf mij het gevoel dat ze er voor mij was en het beste met mij voorhad."
“Ik vroeg de FNV om advies bij het onderhandelen over een salarisaanbod dat ik tijdens een sollicitatie had gekregen. Ze hebben me
Uiteindelijk heeft de werkgever mijn aanbod afgewezen, maar heb ik ergens anders met behulp van de tips een leuke baan
De FNV gebruikt functionele cookies die noodzakelijk zijn om de websites zo goed mogelijk te laten functioneren. Daarnaast maken we optioneel gebruik van statistische en marketing cookies. De functionele en statistische cookies maken geen gebruik van persoonsgegevens. De marketing cookies worden gebruikt voor het personaliseren van advertenties. Onderstaand kun je toestemming geven voor het gebruik van cookies. Voor meer informatie, of om op ieder moment je instellingen weer te wijzigen, kun je terecht op onze pagina over de cookies.
Statistische cookies
:Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.
Marketing cookies
:Deze cookies gebruiken we om de websites op jouw voorkeur af te stemmen.