Aankomst mars #AgressieSpoortNiet op 14 juli op Den Haag CS

Steun deze actie, kom ook!

Door Redactie 11 juli 2024

Het is je vast niet ontgaan: de indrukwekkende mars #AgressieSpoortNiet van hoofdconductrice Priscilla van Barlingen. Priscilla besloot 521 kilometer te lopen, van station naar station. Een halve kilometer voor elk agressie-incident in 2023. Haar doel: het toenemende geweld tegen OV-personeel onder de aandacht brengen. En dat is gelukt! Ze verscheen in tal van media met haar verhaal.

Logo NS actie 'agressie spoort niet!'

Laatste etappe op zondag 14 juli

Zondag 14 juli loopt Priscilla de laatste etappe: van Alphen aan den Rijn, via Leiden naar Den Haag CS. Op het eindstation verwelkomen we haar om 14.30 uur met een groot applaus van collega’s en sympathisanten. Jij bent daar toch ook bij?

Support jij Priscilla en haar actie?

Dan kun je dit doen:

• Volg de actie via haar blog;
  • Kom 14 juli om 14.30 uur naar Den Haag CS;
  • Loop het allerlaatste stuk van de mars mee.

Loop je het laatste stuk mee?

Het allerlaatste stuk is van station Den Haag Mariahoeve naar Den Haag CS, dit is 4 km. Priscilla verwacht dat ze rond 13.30 uur op station Den Haag Mariahoeve is. Via deze link kun je haar live-locatie zien.

Kom ook!

Ben je vrij of in de gelegenheid om 14 juli in Den Haag te zijn? Kom dan ook! Samen zorgen we voor een groots onthaal en tonen we onze steun voor deze actie en het doel ervan. #AgressieSpoortNiet

We rekenen op je support!

Let op: voor wie met de trein wil komen, zondag rijden er tussen Rotterdam en Den Haag geen treinen. Omreizen kan via Leiden. Als je de Sprinter pakt, kan je zelfs nog beslissen om vanaf Mariahoeve mee te wandelen i.p.v. alleen op Den Haag CS Priscilla op te wachten.