Onderhandelingsresultaat voor nieuwe pensioenregeling Groothandel Bloemen en Planten

Stem vóór 29 juli!

Door Redactie 5 juli 2024

In de week van 24 juni hebben vakbonden en de VGB een onderhandelingsresultaat bereikt over een nieuwe pensioenregeling Groothandel Bloemen en Planten. Leden van de FNV en CNV kunnen van 8 tot en met 28 juli stemmen over dit resultaat, omdat pensioen deel uitmaakt van jouw cao.

eens of oneens.

Een verbeterde toekomst voor alle generaties

Deze nieuwe regeling is tot stand gekomen in het kader van de Wet Toekomst Pensioenen, die de overgang naar een nieuw pensioenstelsel vereist. We hebben hard gewerkt om de huidige premie-regeling te verbeteren, met aandacht voor jouw belangen en die van toekomstige generaties. Het overleg heeft geleid tot een regeling die niet alleen zorgt voor een goed ouderdomspensioen, maar ook dekking biedt bij arbeidsongeschiktheid en voor nabestaanden.

Geef je mening en stem!

Wij zijn tevreden met de uitkomsten van de onderhandelingen, die wij zien als een goede vertegenwoordiging van jouw belangen. Nu is het aan jou om je mening te geven.

Stem

Extra ondersteuning bij je beslissing

Omdat pensioen een complex onderwerp kan zijn, organiseren we een informatieve pensioenvergadering op 16 juli om 19.00 uur. Een pensioendeskundige zal aanwezig zijn om al jouw vragen te beantwoorden over de nieuwe pensioenregeling Groothandel Bloemen en Planten.

Meld je aan voor de vergadering.

Je ontvangt op 15 juli de link naar de vergadering.

Meer informatie

Bezoek voor meer achtergrondinformatie over de nieuwe pensioenregeling ook de volgende internetpagina's:

Word lid om te mogen stemmen

Alleen leden kunnen stemmen over de pensioenregeling. Ben je nog geen FNV-lid? Als je lid wordt van de FNV, kun jij ook je stem uitbrengen.