FNV komt naar je toe deze zomer!

Kom naar één van de bijeenkomsten

Door Redactie 6 juni 2024

Eind 2024 loopt de huidige cao VVT af. In het najaar starten de onderhandelingen voor een nieuwe cao VVT 2025. Daarom treffen we nu de voorbereidingen. FNV komt naar je toe deze zomer om te horen wat jij in de nieuwe cao wilt hebben.

Investeren in de zorg

De huidige regering wil in 2025 bezuinigen op de langdurige zorg. FNV vindt juist dat er geïnvesteerd moet worden in de zorg. Er is nog steeds een loonkloof tussen de zorg en andere sectoren. Het is tijd om deze kloof te dichten en de werkdruk te verlagen. Hiervoor moeten we investeren in de zorg en afspraken verbeteren.

Jouw mening telt

We willen weten wat jij belangrijk vindt en welke veranderingen volgens jou nodig zijn. Wat mis jij in de cao? Waar moet in geïnvesteerd worden? Wat moeten we juist behouden?

Bijeenkomsten in het hele land

Om dit te weten te komen, organiseren we bijeenkomsten in het hele land, in vakbondshuizen en op de werkvloer in organisaties. Zie hieronder de locaties en tijden.

Tijdens deze bijeenkomsten gaan we samen het gesprek aan over een nieuwe cao. Graag ontmoeten we jou daar ook.

• Ma 10 juni, 19.00 - 21.00 uur: regio Zuid, Brabantzorg, Watersteeg in Veghel.

• Woe 12 juni, 13.00 - 16.00 uur: regio Midden, Careyn, Buitenhof in Utrecht.

• Woe 12 juni, 15.00 - 17.00 uur: regio Noord, Berchhiem te Burgum Kwadrantgroep.

• Woe 12 juni, 18.00 - 20.00 uur: regio Noord, Vakbondshuis Leeuwarden, Jacob Catsplein 1.

• Ma 17 juni, 15.00 - 16.30 uur: regio Zuidwest, Stichting Laurens.

• Di 18 juni, 19.00 - 21.00 uur, regio Zuidwest, Vakbondshuis Rotterdam, Pegasusweg 200.

• Wo 19 juni, 18.00 - 21.00 uur: regio Zuid, Vakbondshuis Eindhoven, Dr. Cuyperslaan 47.

• Ma 24 juni, 15.30 - 17.00 uur: regio Noordwest, Regiokantoor Amsterdam, Derkinderenstraat 2-8 (Gebouw Trivium).

Wil je naar een bijeenkomst in een van de vakbondshuizen komen? Meld je dan aan via onderstaande button. Voor de andere locaties hoef je je niet aan te melden.

Aanmelden voor bijeenkomst in vakbondshuis