FNV Streekvervoer informeert chauffeurs QBuzz Groningen en Drenthe

Zien we jou op een bakjesdag en/of cao-bijeenkomst?

Door Redactie 1 augustus 2024

Vanaf 6 augustus houden we op verschillende plaatsen en dagen 'bakjesdagen' bij diverse stations in Groningen en Drenthe. De aftrap van deze dagen is op dinsdag 6 augustus op het station in Assen. We staan daar met een stand waar we informatie uitdelen en lekkernijen en een drankje aanbieden.

Qbuzz

Hier vind je de bakjesdagen

• Station Assen - dinsdag 6 augustus - 10.00 - 14.00 uur
  • Station Groningen - donderdag 19 september - 10.00 - 14.00 uur
  • Station Emmen - donderdag 3 oktober -10.00 - 14.00 uur
  • Station Groningen - woensdag 16 oktober - 10.00 - 14.00

Cao-ophaalbijeenkomsten

De voorbereidingen voor de cao-onderhandelingen gaan van start. Lees meer over het aankomend cao-traject en hoe dat in zijn werk gaat. We horen graag jouw mening tijdens een van de ophaalbijeenkomsten. Daar wil jij toch ook bij zijn!

• Assen - Groningerstraat 50 (FNV Vakbondshuis) - dinsdag 10 september - 14.00 uur
  • Emmen - De Bukakkers 12 (FNV Vakbondshuis) - dinsdag 10 september - 19.00 uur
  • Alteveer - Keiweg 1 (MFC De Drijscheer) - dinsdag 17 september - 14.00 uur
  • Groningen - Leonard Springerlaan 23 (FNV Regiokantoor) - dinsdag 17 september - 19.00 uur

Samen sterk voor een betere cao

Om een goede cao af te spreken, hebben wij jouw steun nodig. Onze beste steun is als je lid wordt van de FNV. Als FNV-lid sta je sterker en heb je meer invloed op de uitkomst van de cao-onderhandelingen. Samen met jou en alle andere FNV-leden kunnen wij opkomen voor betere arbeidsvoorwaarden, zodat jij en je collega's krijgen waar jullie recht op hebben.