Wat zijn jouw ideeën voor de nieuwe cao Woondiensten?

Vul nu de FNV cao-enquête 2025 in

Door Redactie 12 september 2024

Het cao-traject Woondiensten start binnenkort. Jij kunt vanaf nu de cao-enquête invullen. Verder lees je hier meer over de cao-cafés die binnenkort starten én over de gratis online workshop ‘Overtuigen’.

Wat zijn jouw ideeën?

In november staat de eerste onderhandelingsronde voor de nieuwe cao gepland. Onze voorbereidingen voor het nieuwe cao-traject zijn inmiddels van start. Wat zijn jouw ideeën voor de nieuwe cao Woondiensten?

Laat het weten, vul de enquête in

Onze cao-voorstellen zijn gebaseerd op het arbeidsvoorwaardenbeleid van de FNV. Natuurlijk willen we daarbij ook meenemen wat jij als corporatiemedewerker belangrijk vindt! Daarom vragen we je onze ‘cao-enquête 2025’ in te vullen. Dat kost maar een paar minuten. Vorig jaar werd deze enquête door maar liefst 5001(!) respondenten ingevuld. Doe jij ook deze keer weer mee?

Tot en met 22 oktober staat de enquête online.

Vul nu enquête in

Locaties en tijden CAO-Cafés

Janneke Waage - die als onderhandelaar namens de FNV aan de cao-tafel zit - gaat graag met je in gesprek in een van de CAO-Cafés. Hoe gaat het bij jouw corporatie en wat vind jij belangrijk in een nieuwe cao? Het ‘FNV-CAO-Café’ is geopend op:

• 16 september, ROTTERDAM (Pegasusweg 200),16.00 uur
  • 18 september, HEERENVEEN (Koornbeursweg 32-36), 16.00 uur
  • 20 september, ONLINE, 09.30 uur
  • 23 september, WEERT (Schepenlaan 6),16.00 uur
  • 25 september, GOES (Wulfaertsstraat 5),16.00 uur
  • 26 september, AMSTERDAM (Derkinderenstraat 2-8),16.00 uur
  • 2 oktober, UTRECHT (Hertogswetering 159),16.00 uur
  • 4 oktober, ONLINE, 09.30 uur
  • 7 oktober, DEN BOSCH (Emmaplein 4),16.00 uur
  • 9 oktober,  DEVENTER (Gotlandstraat 2b),16.00 uur
  • 10 oktober, ASSEN (Groningerstraat 50),16.00 uur
  • 16 oktober, GRONINGEN (Leonard Springerlaan 23), 16.00 uur
  • 21 oktober, ALKMAAR (Limmerhoek 25), 16.00 uur

N.B. We verwachten dat de bijeenkomst steeds circa 1.5 uur duurt.

We willen graag weten hoeveel deelnemers we kunnen verwachten. Dus, wil je in één van de ‘CAO-Cafés’ aanwezig zijn? Meld je dan via deze link aan. FNV-leden, en ook hun ongeorganiseerde collega’s, zijn van harte welkom. We kijken er naar uit jullie te spreken!

Kort voor de bijeenkomst ontvang je een bevestiging en adres/link waarop we je verwachten

Dit is de onderhandelingsdelegatie

Net als andere jaren doet Janneke de onderhandelingen niet alleen. Er zijn altijd twee corporatiemedewerkers (die zitting hebben in de Branchegroep Woondiensten van de FNV) die haar ondersteunen. Dit jaar zijn dat Ophelia Poterson (werkzaam bij HefWonen) en Wim van de Wiel (werkzaam bij Brabant Wonen). Bekijk hier hun gezamenlijke uitnodiging voor de CAO-cafés!

Gratis online workshop ‘Overtuigen’

Op 6 november a.s. organiseert de FNV de online workshop “Lekker belangrijk!” Overtuigen maar dan anders... In deze gratis workshop voor zowel FNV-leden als niet-leden leer je hoe je een goed plan maakt waarmee je je werk, de resultaten, je plezier in het werk verbetert en toch ieders belang erkent. Daarmee krijg jij eerder een ‘JA’ van je leidinggevende. Meer informatie over de workshop en aanmelden vind je op deze pagina

Samen sterk aan de cao-tafel

Als FNV kunnen we steeds weer het verschil maken. Samen met andere corporatiemedewerkers kunnen leden hun stem laten horen en daardoor worden er betere afspraken gemaakt! Nog niet lid? Word het dan nu! En ben je al lid? Nodig dan NU je collega’s uit om ook lid te worden via fnv.nl/maakiemandlid.  Als dank ontvang jij 10 euro van ons!

Contact

Als je vragen, opmerkingen of een reactie hebt naar aanleiding van deze nieuwsbrief, laat het ons dan weten door een email te sturen naar: woondiensten@fnv.nl.

Je kunt ons ook volgen op onze Facebookpagina