Wil jij meer weten over het maken van een account binnen Mijn FNV? Bekijk hier de veelgestelde vragen.
Voor het aanmaken van een Mijn FNV-account heb je alleen je lidnummer nodig en je e-mailadres.
Bekijk hier onze video over het aanmaken van een account.
Lukt het toch niet? Dan kun je ons altijd bellen op 088 - 368 0 368, dan helpen wij je met het aanmaken van een account. Komen we er dan alsnog niet uit, dan kunnen we je altijd een machtigingsformulier toesturen.
Het kan zijn dat in je welkomstbrief/welkomstmail nog een oud nummer staat. Kijk waar je je lidnummer terug kunt vinden.
Er kunnen verschillende dingen spelen. Kijk hieronder welke op jou van toepassing is:
Dat betekent dat je nog geen account in Mijn FNV hebt. Maak een nieuw account aan door op ‘Nu registreren’ te klikken. Heb je al wel een account gemaakt? Dan heb je hiervoor een ander e-mailadres gebruikt. Op het ingevulde e-mailadres worden geen gegevens gevonden.
Dat betekent dat er op dat e-mailadres al een account bestaat in Mijn FNV. Per e-mailadres kun je maar één account koppelen. Om in je account te kunnen moet je een nieuw wachtwoord aanvragen. Daarna kun je je account in.
Dat betekent dat je op het e-mailadres dat je net hebt opgegeven geen account hebt in Mijn FNV. Als je al een account had in Mijn FNV was dat aan een ander e-mailadres gekoppeld. Je kunt proberen met het andere e-mailadres alsnog in te loggen. Of je maakt een nieuw account aan op het e-mailadres dat je net hebt opgegeven.
Heb je in Mijn FNV het juiste e-mailadres ingevuld? Kijk dan in de inbox van dat e-mailadres. De afzender van de mail met de vefiricatiecode is ‘Microsoft namens FNV’. Staat er geen mail van deze afzender in je inbox? Kijk dan ook in je spambox. Heb je hier ook geen e-mail ontvangen? Klik dan op ‘Nieuwe code verzenden’, zodat er een nieuw mailtje wordt gestuurd naar dat e-mailadres.
Dat betekent dat er al een account bestaat op dit e-mailadres. Is het jouw e-mailadres? Klik dan op ‘wachtwoord vergeten?’. Je krijgt dan in je mail een zescijferige code, waarna je je wachtwoord kunt veranderen zodat je weer in je account kunt.
Nee, dat kan niet.
Nee, dat kan niet. Per e-mailadres kun je maar één Mijn FNV-account koppelen. Per uniek lidnummer moet er dus ook een uniek e-mailadres zijn.
Het kan zijn dat de ingevulde gegevens niet overeenkomen met welke gegevens wij van jou in het systeem hebben staan. Misschien ben je verhuisd en hebben wij jouw nieuwe adres nog niet in ons systeem staan. Kun je bedenken welke gegevens je nog niet in ons systeem hebt laten aanpassen? Vul dan je oude gegevens in. Na inloggen kun je die meteen wijzigen. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met het Contactcenter via 088 - 368 0 368.
Op deze manier koppelen we jouw account – e-mailadres en wachtwoord – aan de gegevens die wij al van jou in het systeem hebben. Zo kun jij op elk moment je gegevens bekijken en eventueel aanpassen. Vanwege veiligheid baseren we de koppeling op meerdere van jouw gegevens.
Krijg jij de melding dat er iets mis is gegaan? Probeer het dan later nog eens. Blijf je tegen het probleem aanlopen? Neem dan contact op met het Contactcenter via 088 - 368 0 368.
Ja dat kan. Je maakt hiervoor een gast-account aan. Hiermee kun je toegang krijgen tot bepaalde informatie, maar heb je niet alle voordelen en mogelijkheden die een lid wel heeft. Hoe je dit doet? Klik op Mijn FNV en maak vervolgens een account aan. Na het invullen van je naam en verifiëren van je e-mailadres kun je aangeven nog geen lid te zijn. Je komt vervolgens op een startpagina voor niet-leden.
Kom je er na het lezen van de informatie op deze pagina toch niet uit? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen je graag!
Naar Service & ContactKom je er na het lezen van de informatie op deze pagina toch niet uit? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen je graag!
Naar Service & ContactDe FNV gebruikt functionele cookies die noodzakelijk zijn om de websites zo goed mogelijk te laten functioneren. Daarnaast maken we optioneel gebruik van statistische en marketing cookies. De functionele en statistische cookies maken geen gebruik van persoonsgegevens. De marketing cookies worden gebruikt voor het personaliseren van advertenties. Onderstaand kun je toestemming geven voor het gebruik van cookies. Voor meer informatie, of om op ieder moment je instellingen weer te wijzigen, kun je terecht op onze pagina over de cookies.
Statistische cookies
:Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.
Marketing cookies
:Deze cookies gebruiken we om de websites op jouw voorkeur af te stemmen.