Via Mijn FNV heb je altijd en overal toegang tot je digitale ledenpas. Je kunt je ledenpas ook eenvoudig toevoegen in een wallet app (digitale portemonnee) op je smartphone.
Download een wallet app, bijvoorbeeld Stocard. Dit is een eenvoudige digitale portemonnee die werkt op alle soorten smartphones waarin je al je ledenpassen en klantenkaarten kunt bewaren. Download de app hier:
Open de Stocard app, klik op het plusje (+) rechts bovenin en zoek op ‘FNV’ in de zoekbalk. Klik FNV aan.
Scan de QR-code van je digitale ledenpas in ‘Mijn FNV’ met je smartphone. Let op: Stocard vraagt om een barcode te scannen, maar je kunt hier gewoon de QR-code scannen. Het scannen van de barcode op je plastic ledenpas werkt niet.
Tip: open je digitale ledenpas op een ander apparaat zodat je hem met je smartphone kunt scannen, bijv. op je laptop of tablet. Of maak een screenshot met je smartphone van je ledenpas in Mijn FNV en kies ‘Van foto toevoegen’.
Tip: Je kunt ook al je andere ledenpassen en klantenkaarten toevoegen aan de app. Zo heb je al je pasjes handig opgeslagen in je mobiele portemonnee.
Neem dan contact met ons op via 088 - 368 0 368. Elke werkdag bereikbaar van 08.30 tot 17.30 uur. Wij helpen je graag.
Dat kan, maar dat werkt minder gebruiksvriendelijk en je FNV-ledenpas ziet er minder mooi uit. Om je digitale ledenpas toe te voegen aan je Apple Wallet moet je eerst de app Pass4wallet downloaden. Andere digitale wallet apps die je kunt gebruiken zijn bijvoorbeeld: Google Wallet (voor Android), OK, en MijnKassabon.