Deel jouw inzichten over eigen regie in jouw loopbaan in sociaal werk

Vul het onderzoek in

Door Redactie 16 september 2024

Eigen regie is belangrijk om je werk met plezier en succes te doen. Ook voor jou. Denk daarbij aan het uitoefenen van eigen invloed, het hebben van (loopbaan)perspectief, ontwikkelkansen en voldoende flexibiliteit. In de cao Sociaal Werk is hier al veel ruimte voor. In de praktijk kan het nog beter. Daarom willen de FNV, CNV en Sociaal Werk Nederland – de cao-tafel - ervaringen en tips over eigen regie in sociaal werk verzamelen. Doe je mee?

Jouw bijdrage is belangrijk

We hebben online dialoog vanuit organisatieperspectief en specifiek voor jou en je collega’s in het sociaal domein samengesteld. Jouw bijdrage wordt meegenomen in de cao-onderhandelingen en speelt een sleutelrol in de toekomst van sociaal werk.

Ja, ik doe mee aan het onderzoek

Over de online dialoog

De dialoog bestaat uit twee korte rondes van maximaal 10 minuten. In de eerste ronde – die loopt tot en met 27 september – deel je anoniem jouw mening over en ervaring met eigen regie in sociaal werk. In de tweede ronde – die loopt van 30 september tot en met 11 oktober – beoordeel je de bijdrage van een andere deelnemer.

We hopen dat je meedoet en jouw mening en ervaring met ons deelt. Meedoen draagt bij aan het onderzoek, en dus aan de cao-onderhandelingen.

Ga naar het onderzoek

Doe ook mee aan de ronde tafel

Aan het eind van de online dialoog krijg je de mogelijkheid je aan te melden voor rondetafelgesprekken. Een selectie van 15 mensen kan deelnemen aan deze gesprekken over de uitkomsten van het onderzoek.