Goede input onderhandelingen nieuwe cao Vleeswaren

Start onderhandelingen op 11 oktober

Door Redactie 10 oktober 2024

We hebben de zomerperiode benut om input te verzamelen voor de nieuwe cao-onderhandelingen in de vleeswarensector. Ruim 400 werknemers hebben de enquête ingevuld - dank voor jullie inzet! Op basis van deze input hebben we de afgelopen periode gewerkt aan het formuleren van de cao-voorstellen. Samen met de FNV-kaderleden van de Sectorraad Vleeswaren stellen we de cao-voorstellenbrief vast.

Cao nieuws.

Start cao-onderhandelingen

Op vrijdag 11 oktober starten de cao-onderhandelingen voor de vleeswarensector. Tijdens deze onderhandelingen zullen we onze cao-voorstellen presenteren.

Blijf op de hoogte via de WhatsApp-community

Om jullie snel op de hoogte te houden van de ontwikkelingen, hebben we een FNV WhatsApp-community voor de cao Vleeswaren opgezet. Via deze community zullen we na elke onderhandelingsronde een update delen. Natuurlijk zullen we daarnaast ook updates via een nieuwsbrief per mail versturen.

Meld je aan voor de WhatsApp-community

We willen je vragen om je nu al aan te melden voor de FNV Vleeswaren cao WhatsApp-community

In de community hebben we aparte groepen gemaakt voor de grote vleeswarenbedrijven. We verzoeken je om je aan te sluiten bij de groep van het bedrijf waar je werkt. Werk je bijvoorbeeld bij Stegeman, ga dan in de groep "Stegeman". Werk je bij Zwanenberg Oss, sluit je dan aan bij de groep "Zwanenberg Oss". Staat jouw bedrijf er niet tussen? Dan kun je deelnemen aan de groep "Vleeswaren overige bedrijven".

Als je eenmaal in de community zit, kun je ook je collega’s uitnodigen via WhatsApp om deel te nemen.

Meer informatie

Wil je meer informatie over de cao Vleeswaren en de laatste berichten lezen? Kijk dan hier: fnv.nl/caovleeswarenmettoekomst.