Nieuwe cao-onderhandelaar Transport en Logistiek

Per 1 juni is Linda Slagter de cao-onderhandelaar

Door Redactie 19 juni 2024

Linda Slagter volgt, Sam Verduijn op als cao-onderhandelaar Transport en Logistiek. Linda is zeer ervaren binnen de sector, ze was jaren de cao-onderhandelaar bij CNV.

Hand schudden.

Ervaring

Vorig jaar maakte Linda de overstap van CNV naar de FNV. Binnen FNV Transport en Logistiek heeft ze in korte tijd kennisgemaakt met veel verschillende werkgebieden. Linda was de bestuurder voor de regio Noord, ze heeft de cao-onderhandelingen FedEx en DHL Logistics gedaan en op dit moment doet ze de cao-onderhandelingen PostNL.

Linda laat weten

'Ik heb ontzettend veel zin in deze uitdaging, ik vind dit een geweldige en uitdagende sector die nooit stilstaat. We hebben veel te doen, we gaan met z’n allen flink gas geven. Zonder transport staat alles stil, dus laten we schouder aan schouder staan en opkomen voor onze geweldige sector en onze mooie vakbeweging. Samen maken we het verschil. Met ons team Transport en Logistiek en onze actieve kaderleden staan we voor jullie klaar. Tot gauw!'

Wij zijn erg blij met zo’n ervaren bestuurder op deze positie en wensen Linda veel succes en plezier in samenwerking met de subsectorraad Transport en Logistiek.

Samen sterk voor een betere cao

Wil je net als Linda Slagter een goede cao afspreken? Dan hebben wij jouw steun nodig. Onze beste steun is als je lid wordt van de FNV. Als FNV-lid sta je sterker en heb je meer invloed op de uitkomst van de cao-onderhandelingen. Samen met jou en alle andere FNV-leden kunnen wij opkomen voor betere arbeidsvoorwaarden, zodat jij en je collega's krijgen waar jullie recht op hebben.