Stemmingen cao’s drogisterijbranche

Door Redactie 17 juli 2023

Met ruim 98% van de stemmen voor het onderhandelingsakkoord is de nieuwe cao Etos Winkels een feit. Ook is er een nieuwe cao voor de werknemers van onder andere Holland & Barrett en A.S. Watson met ruim 96% van de stemmen voor het onderhandelingsakkoord. De stemming over het onderhandelingsakkoord voor een nieuwe KNDB-cao (zelfstandige drogisterijen) loopt nog tot en met 18 juli 2023, 12.00 uur.

Stemmingen cao’s drogisterijbranche

Nieuwe cao Etos Winkels

Met ruim 98% van de stemmen voor het onderhandelingsakkoord is de nieuwe cao Etos Winkels een feit. We zullen dan ook overgaan tot ondertekening van het akkoord. We (bestuurders en kaderleden) zijn blij dat het akkoord met zo’n ruime meerderheid is voorgestemd. De cao-tekst zal zo spoedig mogelijk worden gemaakt.

In september zal er overleg volgen over onder andere de werkdruk. Wil je hier actief aan bijdragen, stuur dan een mail naar cindy.onvlee@fnv.nl of geef je op bij een van de kaderleden.

Nieuwe cao VDF

Met ruim 96% van de stemmen voor het onderhandelingsakkoord is er ook een nieuwe cao voor de werknemers van onder andere Holland & Barrett en A.S. Watson. We zullen dan ook overgaan tot ondertekening van het akkoord.

Stemming KNDB-cao (zelfstandige drogisterijen) loopt

De stemming met betrekking tot het onderhandelingsakkoord voor een nieuwe KNDB-cao loopt nog tot en met 18 juli 2023, 12.00 uur. Ben jij werkzaam bij een zelfstandige drogist (onder andere DA, Zorg en Wel en Erica Kruiderijen)? Lees dan het onderhandelingsakkoord en breng je stem uit.

Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, mail cindy.onvlee@fnv.nl of bel 06-53546242.