Overleg cao de Bijenkorf - update

portret Linda Vermeulen
Door Linda Vermeulen 3 juli 2023

Onlangs hadden we een constructief overleg met de directie. We hebben besproken om de formele onderhandelingen over de cao te hervatten. Met de intentie om er deze zomer uit te komen. Komende woensdag is de eerste afspraak voor onderhandelingen. Vanuit team BeeUnited/FNV vinden we het goed dat we weer aanschuiven, samen met CNV.

Officieel is de cao verlopen op 30 juni 2022. Daarna is er vanuit de Bijenkorf een eenzijdige loonsverhoging gegeven. Wij vinden het goed dat we weer vooruitkijken, want de afgelopen tijd is er veel gebeurd – dan hebben we het zowel over de acties als over de problemen om rond te komen. Daarover zullen we het hebben met de directie. Hier lees je onze voorstellen.

We hebben begrepen dat de OR heeft gecommuniceerd dat er al sprake zou zijn van een ander bod van de Bijenkorf (2,5% naar voren halen). Kennelijk beschikt de OR over verkeerde info, want dat is niet het geval geweest.

Wens het onderhandelingsteam van BeeUnited succes!

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.