Cao-onderhandelingen Woondiensten woensdag hervat

Acties vooralsnog opgeschort

Door Redactie 16 januari 2024

Vorige week lieten we je weten dat we benaderd waren door Aedes met het verzoek om weer met elkaar aan tafel te gaan. Omdat wij uiteraard bereid zijn om het gesprek met werkgevers te hervatten is daarvoor een datum geprikt. De cao-onderhandelingen worden morgen, woensdag 17 januari, hervat.

Cao-onderhandelingen Woondiensten hervat

Acties opgeschort

De vakbonden hebben inmiddels wat meer informatie over de ruimte die werkgevers Woondiensten aan de onderhandelingstafel zullen hebben. Daarom hebben we besloten de acties vooralsnog op te schorten.

Uiteraard houden we onze leden via e-mail op de hoogte. Heb je nog geen bericht ontvangen? Check dan of jouw gegevens goed staan in Mijn FNV.

Je kunt ons ook volgen op onze facebookpagina FNV Woondiensten.

Samen sterk aan de cao-tafel

Juist in deze tijd is een vakbond belangrijk. Steeds weer blijkt dat daar waar werkenden samen hun stem laten horen, er betere afspraken worden gemaakt. Wil jij een grotere sterkere FNV?  Met meer invloed bij jou op de werkvloer, aan de cao-tafel, in de sector Woondiensten en in Den Haag?

Nodig dan NU je collega’s uit om ook lid te worden! Als dank ontvang jij 10 euro van ons!