Onderhandelingen afgebroken cao Particuliere Beveiliging

Meld je aan voor een informatiebijeenkomst en laat je stem horen!

Door Redactie 24 juni 2024

Tot onze grote verbazing en boosheid hebben de werkgevers in de particuliere beveiliging op maandagmiddag 17 juni de onderhandelingen afgebroken. Ondanks onze bereidheid om concessies te doen, blijven de werkgevers erbij dat er in 2024 niks bij kan. En ook in 2025 niet! Dit pikken we natuurlijk niet! Kom naar één van de informatiebijeenkomsten op woensdag 26 juni en laat je stem horen.

Cao nieuws, onderhandelingen weigeren.

Onze eisen

• (Behoud van de) automatische prijscompensatie plus een koopkrachtverbetering van 1,5% vanaf 1 januari 2025. De werkgevers willen niet verder gaan dan max 2,7% per 1 januari 2025.
  • Een verhoging van de kilometervergoeding naar € 0,23 netto. Veel collega's leggen nu geld toe op hun reiskosten.
  • Er moet een einde komen aan de verrekening van loonsverhogingen met vakantiedagen. Werknemers moeten compensatie krijgen voor het salaris dat ze hierdoor de afgelopen jaren zijn misgelopen.

Meld je aan voor een digitale bijeenkomst

Hoogste tijd om een vuist te maken! Samen moeten we laten zien dat we als één blok achter onze eisen staan. Daarom organiseren we drie belangrijke digitale informatiebijeenkomsten waarin we de volgende stappen bespreken.

Vergadering-id: 337 928 394 615
Wachtwoordcode: szxA2K

Vergadering-id: 381 673 927 249
Wachtwoordcode: wsKWAz

Vergadering-id: 332 818 233 810
Wachtwoordcode: RfUzk9

Samen kunnen we zorgen voor een eerlijke cao waarin we ons gewaardeerd voelen en waarin onze belangen serieus worden genomen. Meld je aan voor de informatiebijeenkomsten, denk mee en laat je stem horen. Jouw collega(‘s) die geen lid zijn van de FNV zijn ook van harte welkom.

Maak je collega, familielid of vriend lid van de FNV

Ben je al lid?

• Nodig dan je collega’s, familieleden of kennissen uit om ook
    lid te worden. Als dank ontvang jij dan € 10 van ons.
  • Ook is het mogelijk om je kind kennis te laten maken met de voordelen van het lidmaatschap. Al cadeau te geven vanaf € 2,08 per maand.

Nog geen lid? Word nu lid! Hoe meer leden, hoe sterker we staan.

Graag tot ziens tijdens een van de bijeenkomsten!