Samen voor zeker werk bij PostNL

De medewerkers van PostNL op de pakketdepots doen belangrijk werk: zonder hen worden er geen pakketjes bezorgd. 90% van hen heeft een uitzendcontract: dat geeft veel onzekerheid, je leeft constant met stress. Dat kan anders. Want er is altijd werk genoeg. Sommigen werken al meer dan 10 jaar als uitzendkracht voor PostNL. Maar toch neemt PostNL ze niet in dienst. Daarom staan wij op. Voor een PostNL waar een vast contract de norm is.

Ontmoet de Onzichtbare Helden: Uitzendkrachten die jouw pakket mogelijk maken

Je ziet alleen de bezorger bij jou aan de deur. Maar er zijn nog duizenden medewerkers op de sorteercentra van PostNL die zorgen dat jouw pakketje bij je terecht komt. 90% van de pakketsorteerders is uitzendkracht, terwijl ze toch al jaren voor PostNL werken. Zij hebben geen zekerheid en verdienen minder dan hun vaste collega’s. Ze willen niets liever dan een vast contract direct bij PostNL. Bekijk de verhalen van Paulina en Richard.

Vast = Zeker: iedereen een vast contract

Miljoenen mensen in Nederland hebben een flexbaan en een onzeker inkomen. Op die manier blijf je elke dag zorgen maken of je de vaste lasten kunt betalen. Of over wanneer je überhaupt kunt werken. Een vast contract moet weer de norm zijn. Samen gaan we voor een vast contract en een zekere toekomst. #vast=zeker

Teken de petitie

Teken de petitie

Migrant workers

Along with our 1 million members, we fight hard every day to defend the interests and rights of all people who work in our country. This includes the rights of migrant workers! You can join us, so we can ensure that all workers in the Netherlands receive equal pay and equal working conditions.

Visit our website (select your language) and check us out

Visit our website (select your language) and check us out

WORD LID! NU EXTRA VOORDELIG: 4 MAANDEN VOOR € 25

• Persoonlijk advies over werk, inkomen en loopbaan
  • Advies over financiële planning en hulp bij geldzorgen
  • Ondersteuning bij beroepsziekten en letselschade
  • Invloed op jouw arbeidsvoorwaarden via je cao
  • Hulp bij jaarlijkse belastingaangifte en toeslagen
  • Korting op verzekeringen, energie, boodschappen en meer

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.