Ben jij je wachtwoord of e-mailadres voor Mijn FNV vergeten? Bekijk hier de veelgestelde vragen.
Klik op ‘wachtwoord vergeten?’. Je krijgt dan in je mail een zescijferige code, waarna je je wachtwoord kunt veranderen.
Je moet twee keer je nieuwe wachtwoord invullen, maar er zit verschil tussen die twee wachtwoorden. Vul beide nieuwe wachtwoorden opnieuw in en let op dat je geen typfouten maakt.
De afzender van de mail waarmee je je wachtwoord kunt wijzigen is ‘Microsoft namens FNV’. Staat er geen mail van deze afzender in je inbox? Kijk dan ook in je spambox. Heb je hier ook geen e-mail ontvangen? Check voor de zekerheid of je geen typfouten hebt gemaakt in je e-mailadres. Klik vervolgens op ‘Nieuwe code verzenden’, zodat er een nieuw mailtje wordt gestuurd.
Ontvang je de verificatiecode niet omdat je niet langer in de e-mailbox kunt die je gebruikte voor inloggen bij Mijn FNV? Het makkelijkst is dan zelf een nieuw profiel aan te maken met een ander e-mailadres waar je wel bij kunt. Ga hiervoor naar Mijn FNV en kies voor ‘Account aanmaken’. Vergeet niet opnieuw je lidmaatschap te koppelen zodra je weer toegang hebt tot Mijn FNV.
Dat betekent dat je op het e-mailadres dat je net hebt opgegeven geen account hebt in Mijn FNV. Als je al een account had in Mijn FNV was dat aan een ander e-mailadres gekoppeld. Je kunt proberen met het andere e-mailadres alsnog in te loggen. Of je maakt een nieuw account aan op het e-mailadres dat je net hebt opgegeven.
Je hebt je wachtwoord meer dan tien keer verkeerd ingevuld. Op dit moment kun je een minuut niet meer inloggen. Typ je daarna je correcte wachtwoord in. Weet je je wachtwoord niet meer? Vraag dan een nieuwe aan.
Het makkelijkst is dan een nieuw profiel aan te maken met een ‘nieuw’ of ander e-mailadres. Je kunt aan één persoon meerdere e-mailadressen koppelen, dus dat is geen probleem. Of neem contact op met het Contactcenter via 088 - 368 0 368.
Heb je ooit een Mijn FNV-account aangemaakt met een e-mailadres welke je inmiddels niet meer gebruikt of geen toegang tot hebt? En kun je daarom niet inloggen in Mijn FNV? Het makkelijkst is om een nieuw account aan te maken met het nieuwe e-mailadres. Ga hiervoor naar de website, klik op 'Inloggen' en kies voor 'Maak een account aan'. Vervolgens kun je je lidnummer opnieuw koppelen aan dit e-mailadres.
Kom je er na het lezen van de informatie op deze pagina toch niet uit? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen je graag!
Naar Service & ContactKom je er na het lezen van de informatie op deze pagina toch niet uit? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen je graag!
Naar Service & ContactDe FNV gebruikt functionele cookies die noodzakelijk zijn om de websites zo goed mogelijk te laten functioneren. Daarnaast maken we optioneel gebruik van statistische en marketing cookies. De functionele en statistische cookies maken geen gebruik van persoonsgegevens. De marketing cookies worden gebruikt voor het personaliseren van advertenties. Onderstaand kun je toestemming geven voor het gebruik van cookies. Voor meer informatie, of om op ieder moment je instellingen weer te wijzigen, kun je terecht op onze pagina over de cookies.
Statistische cookies
:Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.
Marketing cookies
:Deze cookies gebruiken we om de websites op jouw voorkeur af te stemmen.