Klachtenregeling

Heb je een klacht over de FNV? Of ben je niet tevreden over de afhandeling van een klacht? Hier vind je meer informatie over de klachtenregeling van de FNV.

Klacht indienen

Heb je een klacht over de FNV over onze juridische bijstand? Bijvoorbeeld over een advies dat wij hebben gegeven of de hulp in een gerechtelijke procedure die FNV jou gaf?

Dien dan je klacht in via:
  • Ons Contactcenter
  • Een brief naar Klachtencoördinatoren FNV, Postbus 8695, 3009 AR Rotterdam.

Heb je een klacht over verenigingszaken? Bijvoorbeeld over het beleid of de strategie van de FNV, of de inhoud van statuten of algemene voorwaarden?

Dien dan je klacht in via:
  • Een brief naar Klachtencoördinatoren FNV, Postbus 8695, 3009 AR Rotterdam.
  • De betreffende bestuurder.

Afhandeling klachten

Als je een klacht indient, onderzoeken we deze eerst. De leidinggevende van je behandelaar beantwoordt vervolgens je klacht.

Wil je meer weten over de wijze waarop wij klachten over onze hulp in een individueel geval afhandelen?

Cookies op websites van de FNV

De FNV gebruikt functionele cookies die noodzakelijk zijn om de websites zo goed mogelijk te laten functioneren. Daarnaast maken we optioneel gebruik van statistische en marketing cookies. De functionele en statistische cookies maken geen gebruik van persoonsgegevens. De marketing cookies worden gebruikt voor het personaliseren van advertenties. Onderstaand kun je toestemming geven voor het gebruik van cookies. Voor meer informatie, of om op ieder moment je instellingen weer te wijzigen, kun je terecht op onze pagina over de cookies.

Functionele cookies: Cookies die nodig zijn om te zorgen dat de websites naar behoren functioneert.

Statistische cookies

:

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.

Marketing cookies

:

Deze cookies gebruiken we om de websites op jouw voorkeur af te stemmen.