Heb je vragen over het omzetten van je betaalmethode? Hieronder vind je de antwoorden op veelgestelde vragen.
De betaling per automatische incasso is € 1 goedkoper dan via een betaalverzoek. Je hoeft je ook geen zorgen te maken dat je een betaling mist. Als er toch iets fout gaat, sturen we jou zo snel mogelijk een herinnering hiervan.
Dat kan digitaal in Mijn FNV of via een machtigingsformulier. Je komt aan een machtigingsformulier door contact op te nemen met ons Contactcenter via 088 - 368 0 368.
Wij innen de contributie of versturen een betaalverzoek op of rond de 15e van de maand.
Nee, dit is niet mogelijk.
Je kunt je contributie dan zelf overmaken (vergeet dan niet om kenmerk of naam + lidnummer vermelden) of via iDeal betalen via Mijn FNV. Als het bedrag niet op de 25e van de maand binnen is, ontvang je automatisch van ons een herinnering.
Je kunt contact met ons opnemen. Wij sturen jou een machtigingsformulier toe. Ons Contactcenter is elke werkdag van 08.30 tot 17.30 uur bereikbaar op 088 - 368 0 368.
Nee, helaas is dat niet mogelijk. Je kan wel vooruitbetalen, maar de kosten per factuur worden altijd in rekening gebracht als er geen machtiging aanwezig is.
Heb je de machtiging afgegeven na de 1e van de maand? Zo ja, dan loopt de incasso vanaf de eerstvolgende maand. Is dit niet het geval, kijk dan in Mijn FNV of de machtiging goed is doorgekomen of neem contact met ons op.
Kijk op Mijn FNV of daar wordt aangegeven dat je lidmaatschap is beëindigd. Dat zou je direct na het inloggen in je Mijn FNV-omgeving moeten zien. Is dat het geval, dan wordt er geen contributie meer afgeschreven omdat je geen lid meer bent.
Kom je er nog steeds niet uit, neem dan contact op met ons Contactcenter via 088 - 368 0 368 (elke werkdag van 08.30 tot 17.30 uur bereikbaar).
Voor het aanmaken van een Mijn FNV-account heb je alleen je lidnummer nodig en je e-mailadres.
Bekijk hier onze video over het aanmaken van een account.
Lukt het toch niet? Dan kun je ons altijd bellen op 088 - 368 0 368, dan helpen wij je met het aanmaken van een account. Komen we er dan alsnog niet uit, dan kunnen we je altijd een machtigingsformulier toesturen.
Als je een profiel aanmaakt in Mijn FNV, kun je je eigen gegevens beheren. Je kunt hier onder andere je betaalgegevens en naw-gegevens beheren en ook je contributie betalen of een machtiging afgeven om via automatische incasso jouw contributie te betalen.
Interesse in een lidmaatschap en benieuwd naar de contributiebedragen van de FNV? De maandelijkse contributie wordt bepaald op basis van jouw leeftijd, werk en inkomenssituatie.
Ga naar FNV ContributieInteresse in een lidmaatschap en benieuwd naar de contributiebedragen van de FNV? De maandelijkse contributie wordt bepaald op basis van jouw leeftijd, werk en inkomenssituatie.
Ga naar FNV ContributieKom je er na het lezen van de informatie op deze pagina toch niet uit? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen je graag!
Naar Service & ContactKom je er na het lezen van de informatie op deze pagina toch niet uit? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen je graag!
Naar Service & ContactDe FNV gebruikt functionele cookies die noodzakelijk zijn om de websites zo goed mogelijk te laten functioneren. Daarnaast maken we optioneel gebruik van statistische en marketing cookies. De functionele en statistische cookies maken geen gebruik van persoonsgegevens. De marketing cookies worden gebruikt voor het personaliseren van advertenties. Onderstaand kun je toestemming geven voor het gebruik van cookies. Voor meer informatie, of om op ieder moment je instellingen weer te wijzigen, kun je terecht op onze pagina over de cookies.
Statistische cookies
:Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.
Marketing cookies
:Deze cookies gebruiken we om de websites op jouw voorkeur af te stemmen.