Gezocht: FNV-leden die met hun (klein)kind hun verhaal willen doen

Voor een serie artikelen in het FNV Magazine

Door Redactie 12 september 2024

Journalist Bart Speleers is op zoek naar FNV-leden die samen met hun kind of kleinkind geïnterviewd willen worden. Deze interviews zijn voor een serie artikelen in het FNV Magazine.

Roerige tijden

Het zijn roerige tijden: Steeds meer flexwerkers, tijdelijke contacten, maar eigenlijk, is de beroering niet van alle tijden? Was het vroeger wel zoveel beter, en worden de jongeren tegenwoordig niet harder getroffen door het gebrek aan vaste banen en de moeite om een betaalbare woning te vinden?

Wat betekent FNV voor jou en je (klein)kind?

We zijn benieuwd naar jullie verhalen. Wat betekent de FNV voor jou en je kind of kleinkind? Heb je inzichten in je werkende leven opgedaan waar je nog steeds iets aan hebt? Wat wil je de jonkies op de werkvloer meegeven?

Laat zien wie jij bent!

In deze nieuwe serie kijken we in een tweegesprek naar wat jij en gesprekspartner bindt, en waar de verschillen zitten. We zijn nieuwsgiering naar jullie verhaal, omdat we als FNV een krachtige vereniging zijn van mensen die onderling verschillen maar elkaar vinden in het streven om Nederland een stukje socialer en beter te maken. Dat doen wij voor iedereen die werkt, wil werken of gewerkt heeft. Je verhaal hoeft niet groots en meeslepend te zijn, het voornaamste is dat jullie laten zien wie je bent.

Interesse?

Stuur een mail naar redactiesenior@fnv.nl en vertel iets over jezelf en je (klein)kind waarmee je in gesprek gaat. Wij nemen daarna contact met je op voor de verdere afspraken met de journalist en de fotograaf van het FNV Magazine. Jullie ontvangen beiden als dank een afdruk van de foto.