Uitnodiging WW voorlichtingsmiddag

op di. 17 september 2024 te Hoogeveen

Door Redactie 10 september 2024

Wil jij meer weten over de WW en andere regelingen bij werkloosheid? Kom dan naar onze voorlichtingsbijeenkomst.

FNV Vakbondsbuis te Hoogeveen

Jouw rechten én plichten in de WW en als je na de WW-periode nog geen werk hebt gevonden.

• Wat het UWV en het WERKbedrijf van werkzoekenden verwachten.
  • De verschillende wetten en de laatste wijzigingen in de regels voor werkzoekenden.
  • Wat de FNV voor jou kan doen en waarbij de consulenten werkloosheid je kunnen helpen.

Na de voorlichting gaan we uitgebreid in op vragen vanuit de zaal.
De bijeenkomst duurt ongeveer 2,5 uur inclusief pauze.

Voorlichtingsmiddag

Waar:
Lokaal Vakbondshuis Hoogeveen
Schutstraat 74
7901 EG  Hoogeveen

Wanneer:
Dinsdag 17 september 2024
van 13.30 tot 16.00 uur
(inloop vanaf 13.15 uur)

Let op! De locatie (of datum) kan worden gewijzigd als er veel aanmeldingen zijn, dan word je hiervan uiteraard tijdig op de hoogte gebracht.

Graag aanmelden vóór 16 september a.s. via onderstaande knop.

AANMELDEN

Aanmelden is voldoende. Je krijgt geen bevestiging.

Kun je niet komen, maar wil je toch informatie?

De FNV komt op voor de belangen van leden met een uitkering door druk op de politiek uit te oefenen en acties op touw te zetten. Daarnaast kunnen we leden ook steunen met informatie, speciale consulenten werkloosheid, financieel advies voor minima, juridische hulp en loopbaanadvies.
Onze adviseurs denken met je mee en kunnen je verwijzen naar UWV (Werkbedrijf), het Werkplein of de gemeente als dat nodig is.

Kijk op www.fnv.nl/ww voor alle informatie over werkloosheid en over de diensten van FNV, van Loopbaanadvies tot juridische hulp.

Voor persoonlijk advies kun je ook bellen met 088 – 368 0 368.

Óf je kunt naar één van de andere bijeenkomsten in het Noorden
(altijd van 13.30 uur tot 16.00 uur):

• dinsdag 22 oktober 2024 te Leeuwarden
  • dinsdag 19 november 2024 te Groningen
  • dinsdag 10 december 2024 te Assen

Dit kun je ook doorgeven via de groene aanmeldknop hierboven. Je krijgt dan ongeveer 10 dagen ervoor een nieuwe uitnodiging.

Graag tot ziens op 17 september a.s. of op één van onze andere bijeenkomsten!

Met vriendelijke groet,

Regionale Werkgroep Werkzoekenden