Succesvolle FNV-bijeenkomst over energietransitie

Door Redactie 06 augustus 2018

De FNV-bijeenkomst Energietransitie op 27 juni 2018 was een groot succes. We willen bij deze iedereen, de deelnemers, de inleiders, moderatoren en rapporteurs, nogmaals hartelijk danken voor alle input en bijdragen die zijn geleverd. Hiermee kan de FNV-visie op energietransitie worden aangescherpt.

Screenshot video FNV-bijeenkomst Energietransitie 27 juni 2018 600

Klik op de afbeelding voor een video-indruk van de dag.

Hoe verder?

De aangescherpte visie zal 17 september worden voorgelegd aan ons Ledenparlement. Het concept hebben de deelnemers rond 25 juli ontvangen met de gelegenheid om daar nog op te reageren vóór het stuk naar het Ledenparlement gaat.

In de bijlagen zijn de stukken van het plenaire deel van de bijeenkomst opgenomen: de presentatie van Patrick van Klink over klimaatverandering en rechtvaardigheid, de presentatie van Els Bos over staand FNV-beleid mét achtergrondnotitie, het statement van Jesse Koops van FNV Jong en het statement van onze vicevoorzitter Kitty Jong.

Vragenlijst voor deelnemers

In een korte vragenlijst kun je jouw oordeel geven over de bijeenkomst en wat je eventueel nog kwijt wil aan tips en ideeën. We willen ook graag van je horen of en hoe je aangesloten wilt blijven op het thema energietransitie. We verzoeken je vriendelijk, óók als je verhinderd was, om onze vragen te beantwoorden, waarvoor alvast onze hartelijke dank.

Naar de vragenlijst

Achtergrondinformatie bijeenkomst energietransitie

Achtergrondinformatie FNV-beleid energie en klimaat (pdf)

Presentatie Eerlijk Echt Groen - Patrick van Klink (pdf)

Presentatie FNV-beleid energie en klimaat (pdf)

Statement FNV en energietransitie - Kitty Jong (pdf)

Statement FNV Klimaatakkoord - Jesse Koops (video)

Presentatie Els Bos (video)

De FNV heeft een nieuwe website. Hierdoor kan het zijn dat links op deze pagina niet werken of afbeeldingen niet zichtbaar zijn. Excuses voor het ongemak.