Mondiaal FNV streeft ernaar de hoogste ethische en gedragsnormen binnen de organisatie te handhaven. In overeenstemming met dit streven is SeeHearSpeakUp aangesteld om externe en onafhankelijke diensten voor het indienen van klachten aan te bieden. Indien u ernstige bedenkingen hebt over enig aspect van het werk van onze organisatie, moedigen we u aan om deze te uiten.
Uw zorgen zullen aan daarvoor geselecteerde functionarissen binnen Mondiaal FNV doorgegeven worden om een potentieel onderzoek te overwegen. Uw persoonlijke informatie, zoals uw naam en contactgegevens, zullen niet met Mondiaal FNV gedeeld worden, tenzij u aan SeeHearSpeakUp de toestemming geeft uw details te delen. Hoewel we het niet aanmoedigen, kunt u ook uw zorgen anoniem aan SeeHearSpeakUp uiten.
Mondiaal FNV moedigt u aan om, als u een klacht heeft of zorgen, deze te vooraleerst rechtstreeks te melden aan de manager van onze organisatie of aan de vertrouwenspersoon, zodat we samen een oplossing kunnen zoeken. Indien u toch de voorkeur geeft om dit via SeeHearSpeakU te doen, kunt u gebruik maken van de volgende meldingsmethoden:
Telefonisch:
Nederland – 0800 022 2398
Wereldwijd - +44 1224 379303
De vertrouwelijke meldlijn is 365 dagen per jaar, 24 uur per dag geopend. Alle medewerkers zijn professioneel opgeleid en gekwalificeerd om ervoor te zorgen dat uw zorgen op een professionele en vertrouwelijke manier worden behandeld.
Online:
U kunt online rapporteren via de website op www.seehearspeakup.co.uk/en/file-a-concern. U wordt gevraagd een gebruikersnaam en wachtwoord aan te maken om in te loggen.
Per e-mail:
U kunt een e-mail sturen aan aan SeeHearSpeakUp naar report@seehearspeakup.co.uk. Als u een e-mail stuurt, vermeld alstublieft de naam ‘Mondiaal FNV’ in het onderwerp.
Meer informatie over Mondiaal FNV gedragscode en klachtenprocedure vindt u hieronder: