Loopbaanadvies van de FNV? Ja, zeker! Wij vinden dat werken zo plezierig mogelijk moet zijn. Als je doet wat je het liefste doet, dan heb je echt plezier in je werk. Ontdek wat je talenten zijn en welke baan daarbij past. Kom naar een loopbaanspreekuur of volg een training.

Loopbaanspreekuur

In alle vakbondshuizen is iedere dinsdagavond tussen 19.00 en 21.00 uur een loopbaanspreekuur. Maak daarvoor wel even een afspraak. Het gesprek duurt maximaal 1 uur. Wij hebben geen vacaturebank of lijstjes met functies, maar helpen je om zelf stappen te zetten. Het loopbaanspreekuur is gratis voor leden.

Loopbaantrainingen

Je kunt bij de FNV ook trainingen volgen om stappen te zetten in je loopbaan. Bijvoorbeeld leren solliciteren, onderhandelen, netwerken, je talenten ontdekken, training social media en nog veel meer.

Wil je weten welke training bij jou past? Bespreek dit op het loopbaanspreekuur. Je kunt dan met de loopbaanconsulent bekijken of een training aansluit bij jouw wensen. De trainingen zijn gratis voor leden.

Ontwikkeladvies voor 45-plussers

Ben jij 45 jaar of ouder en wil je verder kijken dan je huidige functie? Dan biedt de FNV je nu de kans om je te verdiepen in je toekomst. Zo houd je zelf de regie over je loopbaan.

Activiteiten vanuit de sector

De FNV organiseert ook workshops en trainingen voor leden die in een bepaalde sector werken.

Bekijk activiteitenoverzicht

Word lid en sta sterker in je (werk)schoenen

• Invloed op je arbeidsvoorwaarden
  • Een goede cao voor jouw sector