Apotheken in actie

Voor een goede cao!

Vakbonden FNV en CNV gaan acties voeren in de apotheken. Werkgevers in de apothekersbranche hebben een ultimatum van de vakbonden laten verlopen. Daarmee bieden ze ons geen andere keus en zullen we actie moeten voeren om te krijgen wat we verdienen, een goed cao voor alle apotheekmedewerkers!

Meld je aan voor de acties

Actie is nodig

Al duizenden apotheekmedewerkers in het hele land zijn in actie gekomen voor een goede cao. De werkgevers zijn nog steeds niet met een goed voorstel gekomen. Zij wachten op de politiek en zorgverzekeraars. Dat is onacceptabel. Want de werkgevers zijn zelf verantwoordelijk voor jouw arbeidsvoorwaarden.

Kom ook in actie en meld je aan

Behalve stakingen in de regio, gaan we een grote landelijke staking organiseren. Kom ook in actie en meld je aan via het formulier op deze pagina. Samen gaan we voor een cao met respect en waardering voor jouw inzet in de eerstelijnszorg.

Download actiemateriaal

Vergeet je niet aan te melden voor de WhatsApp community (scroll iets verder naar beneden) en download het actiemateriaal, zoals flyers, posters, spandoeken en een petitie die cliënten in jouw apotheek kunnen tekenen.

Mobiel in handen met WhatsApp

Mis niks over jouw cao!

Kom bij de WhatsApp community van cao Apotheken zodat je niks meer mist van het traject, de acties en ervaringen van collega's uit je apotheek en regio.

Kom bij de community

Kom bij de community

Flyers, posters en actieborden

Verspreid de flyers in je omgeving, hang de posters op, en plaats actieborden op zichtbare plekken. Zo activeren we samen zoveel mogelijk collega's om mee te doen!

Vraag steun voor onze actie

Deze petitie kun je cliënten in jouw apotheek laten tekenen. Hoe meer mensen we mobiliseren voor een goede cao, hoe beter.

Download en print de petitie

WORD LID! NU EXTRA VOORDELIG: 4 MAANDEN VOOR € 25

• Persoonlijk advies over werk, inkomen en loopbaan
  • Advies over financiële planning en hulp bij geldzorgen