Weekendtoeslag voor hotelschoonmakers

In Nederland krijgen alle schoonmakers, behalve de hotelschoonmakers, 150% betaald als ze werken in het weekend. Dat is oneerlijk en wij strijden ervoor dat ook hotelschoonmakers weekendtoeslag krijgen. Ben jij hotelschoonmaker en wil jij ook extra betaald krijgen in het weekend?

Hotelschoonmakers hebben ook recht op weekendtoeslag!

Alle schoonmakers in Nederland krijgen weekendtoeslag, behalve jij! Dit is onacceptabel en jij hebt hier ook recht op. Sluit je aan en vecht mee, zodat jij deze toeslag ook krijgt. Het gaat om veel extra geld dat je nu niet krijgt. In september onderhandelen we hierover met de werkgevers. Het is belangrijk dat voor die tijd zoveel mogelijk schoonmakers zich bij ons melden en laten weten dat ze weekendtoeslag eisen. Wij weten dan hoeveel hotelschoonmakers dit ook willen.

Doe mee en meld je hier

Hotelschoonmakers laten zien dat ze vinden dat ze recht hebben op weekendtoeslag. Vind jij dit ook? Maak ook een filmpje.

Wat kun jij nog meer doen?

Ga naar de Facebookpagina FNV Schoongenoeg en like de pagina. Op deze pagina houden we je ook op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

• Maak ook een filmpje van jou en je collega’s waarin je roept: wij eisen weekendtoeslagen! En stuur dat naar 06 81969564.
  • Stuur de link van deze pagina naar zoveel mogelijk collega’s.
  • Roep ze op zich te registeren en filmpjes te maken en deze te sturen naar dit telefoonnummer.

Doe mee! Hoe meer hotelschoonmakers zich registreren, hoe sterker we staan!

Ook interessant voor jou

Alles over je cao, het laatste nieuws en contactgegevens van jouw bestuurder(s).

Naar de sectorpagina Schoonmaak

Word lid van de FNV

Hoe meer leden, hoe sterker wij staan. Want alleen met voldoende leden kunnen wij een vuist maken aan de onderhandelingstafel.

Word lid

Word lid

Of maak je collega lid

Als FNV-lid ken jij de voordelen. Gun jij dat een ander ook? Nodig dan collega’s, vrienden of familie uit om ook lid te worden en ontvang een tientje.

Maak een ander lid

Maak een ander lid