Coaching 'Check je financiële fitheid'

Word financieel weerbaarder

Heb je het gevoel dat je meer zou kunnen overhouden, maar lukt dit nu niet? Ben je veranderd van baan, heb je te maken met gezinsuitbreiding of een scheiding en wil je weten of je alles financieel goed geregeld hebt? Dan kunnen de ‘Check je financiële fitheid’ gesprekken je veel duidelijkheid en tips geven. Zo ben je goed voorbereid op veranderingen in je financiën en kun je je financiële doelen behalen.

Eigen coach

Je krijgt een eigen coach met wie je de gesprekken voert. De coaches werken voor Sammen.

Coachingstraject

'Check je financiële fitheid' is een kort coachtraject van twee gesprekken bij jou thuis. Tussen de gesprekken in ga je aan de slag met de tips en maak je bijvoorbeeld een budgetplan. Na afloop van de gesprekken heb je een compleet overzicht van je persoonlijke financiën en een actieplan om mee aan de slag te gaan. De gesprekken zijn volledig vertrouwelijk.

Wat levert het je op?

Het doel van 'Check je financiële fitheid' is dat jij zo goed mogelijk kan omgaan met jouw inkomsten en uitgaven. Je wordt financieel (nog) weerbaarder en weet met welke toekomstige uitgaven en financiële veranderingen je rekening kunt houden én hoe je hiermee om kan gaan. Daarnaast weet je hoe je budget er voor het komende jaar uitziet, wat je rijke en arme maanden zijn. Sammen stelt je een budgetprogramma beschikbaar dat aan te passen is aan jouw situatie en dat je telkens voor een nieuwe periode van 12 maanden kunt gebruiken.

Aanmelden

Een financieel coach van Sammen neemt zo snel mogelijk contact met je op om een afspraak te plannen.

Meer informatie

Wil je meer weten over de workshop? Neem gerust contact met ons op via 088 660 6200 of via info@sammen.nl

Ervaringen van anderen

Wat zeggen anderen over de coaches van Sammen:

'Ik vond het in het begin erg confronterend om alles open en bloot neer te leggen. Dit ongemakkelijke gevoel nam Natasja snel weg.'

'Het is prettig dat Hilde mijn vragen duidelijk kon beantwoorden, zonder me het gevoel te geven dat ik domme vragen stel.'

'Renske zorgt ervoor dat ik niet allerlei verboden krijg, maar zelf mag afwegen wat belangrijk is en wat niet.'

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.