FlexCongres: vragen & antwoorden

Alle praktische vragen rondom het FlexCongres vind je hier.

Pytania i odpowiedzi na stronie FlexCongres
Intrebari si raspunsuri de pe site-ul FlexCongres
Q&A from the FlexCongres website

Hoe laat begint de bijeenkomst?

Het programma van het flexcongres start om 13.15 uur. Vanaf 12.00 uur is er inloop met lunch. Vanaf 12.00 uur start ook onze infomarkt.

Voor een aantal deelnemers is er een ochtendprogramma. Zij worden hiervoor uitgenodigd.

Is er eten en drinken tijdens de bijeenkomst?

Gedurende het gehele programma wordt er voor koffie, thee en water gezorgd. Tussen 12.00 – 13.00 uur is er lunch geregeld.

Hoe kan ik mij aanmelden voor de workshops?

Je kunt je bij binnenkomst aanmelden voor de verschillende workshops. Deze worden in 2 rondes gegeven.

Tot wanneer kan ik me aanmelden voor gratis vervoer?

De FNV vergoedt, voor leden, de volledige reiskosten gemaakt voor deze dag. Dat kan door het invullen van een declaratieformulier op de dag zelf. Vraag hiernaar bij binnenkomst!

Wil je gebruik maken van een gratis treinkaartje dan kan dat als je FNV-lid bent. Je kunt je t/m dinsdag 1 oktober aanmelden via getty.herfkens@fnv.nl.

Wanneer krijg ik mijn kaartje voor de trein?

De codes om een NS-kaartje te downloaden worden vanaf 1 oktober verstuurd per mail.

Hoe kom ik van station Utrecht Centraal naar het Centraal Vakbondshuis in Utrecht?

Kijk voor informatie over bussen www.9292.nl en treinen op www.ns.nl

Ik kom samen met mijn partner naar het Flexcongres. Krijgt mijn partner ook een gratis NS-kaartje?

Als je partner lid is, krijgt deze een gratis NS-kaartje. Gratis vervoer is alleen voor FNV-leden. Dat is een van de voordelen van het lidmaatschap. Je partner kan natuurlijk altijd lid worden, dan ontvangt deze wel een NS-kaartje. In de aanmeldlink kan je aangeven gebeld te willen worden over het lidmaatschap van de FNV.

Ik heb geen NS-kaartje via de mail ontvangen. Klopt dat?

Vanaf 1 oktober worden de codes om het NS-kaartje te downloaden verstuurd. Zorg dat je je hebt aangemeld via de aanmeldknop op www.fnv.nl/flexcongres

Moet ik het NS-kaartje nog printen of kan ik het ook laden via mijn smartphone?

Het is niet meer nodig je NS-kaartje te printen. Je kunt je kaartje ook direct ophalen op je smartphone door het kaartje te laden in de NS-app (download of update deze app). Nadat je de NS-code hebt verzilverd, ontvang je van de NS een bevestigingsmail. Laad de treinkaart op je mobiele telefoon in de NS-app voordat je op reis gaat. Printen kan natuurlijk ook als je dat zelf handiger vindt.

Ik heb geen smartphone en ik kan het NS-kaartje niet printen, want ik heb geen printer.

Heb je buren, vrienden of een kennis met een printer? Vraag of je daar mag printen. Of kijk voor een vakbondshuis bij jou in de buurt. Om de poortjes op het station te kunnen openen heb je een geprint NS-kaartje nodig in kleur of zwart-wit.

Ik kom met eigen vervoer, krijg ik mijn parkeerkaartje en reiskosten dan vergoed?

We regelen het vervoer per trein. Mochten er werkzaamheden zijn op het spoor, dan zet de NS bussen in. Reis je niet met de trein maar met eigen vervoer of de bus dan vergoedt de FNV deze kosten ook.

Ik heb geen NS-kaartje via de mail ontvangen?

Vanaf 1 oktober worden de codes om het NS-kaartje te downloaden verstuurd.

Zorg dat je je hebt aangemeld via het formulier op www.fnv.nl/flexcongres

Ik probeer het NS-kaartje te downloaden, maar de link werkt niet?

Check of je contact hebt met internet. Probeer het dan nogmaals of controleer de link nog een keer. Weet je zeker dat je www.ns.nl/couponcode hebt ingevuld? Lukt het niet, mail dan naar getty.herfkens@fnv.nl of bel naar: 06-13176787.

Ik heb de code ingevuld, maar de code werk niet?

Let bij het invoeren van jouw couponcode op de verschillen tussen letters of cijfers en hoofdletters (het beste is de code te kopiëren en te plakken). Klik na het invoeren van de code op bevestigen. Daarna kun je het ticket downloaden en printen. Lukt het echt niet om de code te verzilveren, mail dan naar getty.herfkens@fnv.nl of bel naar: 06-13176787.

Mijn trein rijdt niet of heeft vertraging?

Op plekken waar werkzaamheden zijn zet de NS bussen in. Voor meer informatie check de site van de NS www.ns.nl voor actuele reisinformatie. Of bel met de NS Klantenservice 030-751 51 55 (lokaal tarief).

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.