Ben jij ons nieuwe actieve lid?

Samen staan we sterk en maken we het verschil!

Ben jij de collega waar iedereen naar toe komt met vragen? Wil jij je inzetten voor goede arbeidsomstandigheden en -voorwaarden in jouw bedrijf? Word dan actief als kaderlid voor de FNV. Samen maken we, bij jou op de werkvloer, de grootste vakbond nog sterker!

Wij zijn op zoek naar jou

Waarom? Overal waar onze leden in beweging komen, dwingen we verbeteringen af. Als actief kaderlid speel jij daar een cruciale rol in, want jij bent de basis van de vakbond in het bedrijf. je bent de voelspriet én het gezicht van de FNV op de werkvloer.

Wat jij kunt doen

Als kaderlid ben je het eerste aanspreekpunt voor je collega’s bij vragen over werk en inkomen. Samen met hen ga je aan de slag om bijvoorbeeld problemen rond werkdruk of roosters aan te pakken. Ook speel je een belangrijke rol in het cao-traject in jouw bedrijf. Samen met je FNV-bestuurder breng je in kaart wat er nodig is binnen jouw bedrijf om jouw positie en die van je collega’s te versterken.

Hoe doe je dat?

Wij helpen je om je kaderwerk goed te kunnen doen. Waar nodig krijg je een training of een opleiding. Dit kan een cursus op het gebied van social media zijn, maar ook een training waarin je je verdiept in de cao die voor jou van toepassing is.
Zo kun je samen met je collega’s opkomen voor jullie belangen en invloed hebben op je arbeidsvoorwaarden. Zodat jij en je collega’s met plezier naar je werk gaan.

Word FNV Consulent voor jouw sector

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.